2. Sınıf
3. Sınıflar
4. Sınıflar
İstatistikler
    egitmenhaber.tr.gg

iyi.tc
BURADASIN

EĞİTMENHABER

EKiM SIRALAMASI FORMÜL

 
FORMÜL

 

1.Öncelik 82.230 puan ve üzeri "Kadrolu Atama İçin"

7222 aday bulunmaktadır.

1.Öncelik 82.230 puan ve üzeri "Sözleşmeli Görevlendirme İçin"

4394 aday bulunmaktadır


 

 FORMÜL:

6334-4394=1940 kişi önümde sözleşmeli harici var.
Ağustosta 6000 atama yapıldı. 

6000 atama 82.230 da kaldı ve 7222 kişi var 7222-6000=1222
ağustos ataması sonrası 1222 kişi açıkta kaldı
bu 1222 kişinin tahminen yarısı sözlemeli dersek 600 olur


1940 kişi benim önümde vardı+600 kişi 82.230 üzerinde kaldı=2540



ÇOĞU ZİYARETÇİ FORMÜLÜ ANLAMADIĞI İÇİN BİRAZ DAHA ÇALIŞMA YAPTIK VE   SADELEŞTİRME YAPTIK.

Sözleşmeli görevlendirme sıranızdan (yeşille gösterilen)-(4394-600)= sonuç


NOT:
Bu veriler 2008-2 branş bazında sıralamaya göre yapılmıştır.Sadece sınıf öğretmenlerine uygun bir sıralamadır.Ağustos atamasında en son atanan puana göre sözleşmeli ve ilk atama sayıları bulunarak hesaplanmıştır.



FORUM

 


BENİM PUANIM

1.Öncelik 79.764 puan ve üzeri "Sözleşmeli Görevlendirme İçin"


6334 aday bulunmaktadır

SAYIN ZİYARETÇİLER ANLAMADIĞINIZ KONULARI FORUM SAYFASINDAN YARARLANARAK SORABİLİRSİNİZ.

FORUM SAYFASINA ÜYE OLMANIZA GEREK YOKTUR.İSTEDİĞİNİZ ZAMAN GİRİP YENİ KOU AÇABİLİR VE KONULARA CEVAP VEREBİLİRSİNİZ.

 

DİKKAT DİKKAT DİKKAT

BURADAN SORDUĞUNUZ SORULARA HEMEN YANIT  VEREMEDİĞİMİZ İÇİN FORUM SAYFASINDAN SORMANIZ SİZİN İÇİN DAHA ÇABUK YANIT ALMA OLANAĞI SUNAR.

 



 




Bu sayfa hakkındaki son yorum:
Yorumu gönderen: ADMİN , 07.11.2008, 16:30 (UTC):
BU SIRALAMA EN YAKIN HESABI VERDİ SİZLERE 77;500 DE KALACAK DEMİŞTİK VE KAYMA DA SÖYLEDİĞİMİZDEN FAZLA OLDU HAYIRLI OLSUN ATANAN ARKADAŞLARA

Yorumu gönderen: FM, 27.10.2008, 13:30 (UTC):
SINIFÇIYIM PUAN 77,331 NET SIRALAMAM KAÇ ATANABİLİRMİYİM

Yorumu gönderen: emir , 26.10.2008, 09:31 (UTC):
bu gün olmazsa yarın, bir gün mutlaka. . .

Yorumu gönderen: özgül, 23.10.2008, 16:33 (UTC):
bikere sözleşmeli alınan son kişinin puanı 82.097 onunda sırası 4510 oluyo bu yuzden 4510nu cıkarıcaz sıramızdan

Yorumu gönderen: YAKUPERBAY, 23.10.2008, 13:52 (UTC):
79,217 PUANIM KAÇINCI SIRADAYIM ARKADAŞLAR????

Yorumu gönderen: ecrinn_41, 23.10.2008, 11:09 (UTC):
içimiz karardı yaw..bu ne :(
76,800 ün hiç atanma durumu yok bu yorumlara göre :(

bu puana
şubatta gelir mi baari onu sööleyin ??

Yorumu gönderen: gül, 22.10.2008, 12:27 (UTC):
arkadaslar bı sıralamaya gore sıram 1085 cıkıyor kayma dahıl mı buna?? sızce dogu da bır merkeze gıdebılırmıyım??? kars erzıncan falan ??

Yorumu gönderen: befunny, 22.10.2008, 12:02 (UTC):
ben bu formülü taa ilk zamanlardan beri söylüyorum ama kimse aldırış etmemişti. sonunda yapmış adamlar işte. puanım 80,557 dogudan ilçe merkezi gelir mi acaba?

Yorumu gönderen: befunny, 22.10.2008, 11:57 (UTC):
ben bu formülü taa ilk zamanlardan beri söylüyorum ama kimse aldırış etmemişti. sonunda yapmış adamlar işte. puanım 80,557 dogudan ilçe merkezi gelir mi acaba?

Yorumu gönderen: www, 21.10.2008, 09:08 (UTC):
beımde puanım 78.542 sızce atanma sansım nedır?7316 sıram
sımdıden tesekkurler umarm herkes ıcın en ıyısı olur

Yorumu gönderen: aLp, 20.10.2008, 20:27 (UTC):
admin hocam benim sıralamam bu hesaplamaya göre 1800-2000 arası en kötüsünü düşünürsek ( ben okulkları araştirdim) sizin ve arkadasların görüşlerini alabilir miyim hangi il den başlasam?

Yorumu gönderen: aLp, 20.10.2008, 20:24 (UTC):
tamam arkadaslar qece qece yannıs okumuşum.. pardon

Yorumu gönderen: aLp, 20.10.2008, 20:18 (UTC):
hocam puanım 80.662 bu hesaplamaya göre 21 le ancak giderimm:) siz ne diyorsunuz?

Yorumu gönderen: ADMİN , 20.10.2008, 19:20 (UTC):
WEWE SEN DAHA OKULLARA BAKMADIN MI O PUANLA TABİKİ ŞANSIN VAR HATTA 2500 LERDESİN

Yorumu gönderen: wewe, 20.10.2008, 18:46 (UTC):
Arkadaşlar merhaba.ben sınıfçıyım.puanım 79.708.sıralamamı öğrenemedim.atanma şansım varmı bilmiyorum.yardımcı olabilir misiniz?şimdiden teşekkürler.umarım herkes için en iyisi olur...

Yorumu gönderen: özlem42, 12.10.2008, 14:20 (UTC):
ben 80.162 aldım sınıfçym atanırmıyım lütfen cevaaaaap

Yorumu gönderen: ADMİN , 11.10.2008, 13:23 (UTC):
GENEL OLARAK SIRANIZ 3900 KÜSÜR 21 İŞARETLE BENCE

Yorumu gönderen: ADMİN , 11.10.2008, 13:01 (UTC):
GENEL OLARAK SIRANIZ 3900 KÜSÜR 21 İŞARETLE BENCE

Yorumu gönderen: bahar, 11.10.2008, 12:15 (UTC):
puanım 77.75 sınıfçıyım..sizce umutlanayım mı?inş 77 ye iner ama bu formüle göre...

Yorumu gönderen: ADMİN, 06.10.2008, 16:20 (UTC):
ARKADAŞLAR YAZI VE YORUMLARINIZI FORUM SAYFAMIZDAN YAPARSANIZ HEMEN YARDIMCI OLMAYA ÇALIŞIRIZ.

Yorumu gönderen: özge, 06.10.2008, 09:03 (UTC):
slm
arkadaşlar
sınıfçıyım 77,699 ile gelirmi
dersiniz

Yorumu gönderen: aysegül, 03.10.2008, 20:11 (UTC):
arkadaşlar laboratuvar öğretmenliği diye bir bölüm varmı ben kimya öğretmenliğinden mezunumda

Yorumu gönderen: selnursel, 03.10.2008, 18:51 (UTC):
arkadaşlar teknoloji ve tasarım mezunuyum.sözleşmeli 62,657 de kapadı ben 62,907 aldım 21 işaretlemediğim için gidemedim.en son atanın sırası 373 benimkisi ise 368 idi.gitme şansım nedir? ve sıralamanın içinde oluryor muyum?yapamıyorum çıldırıcam yardım eder misiniz?

Yorumu gönderen: sARı, 03.10.2008, 17:31 (UTC):
ii aksamlar herkese ben okl önc öğrtmnyim puanım 75 atanırmıyım acaba?? bi ton söylenti var herkes gibi benm de kafam iice karıştı.. birileri bişiler yazsın...

Yorumu gönderen: ADMİN, 02.10.2008, 23:32 (UTC):
ertan forum sayfasına gel ordan sorularına hemen yanıt alırsın arkadaşım burda sistem yavaş olduğu için cevap yazamıyoruz.egitmenhaber forum sayfasında sorunaa hemen yanıt bulabilirsin.

Yorumu gönderen: ertan, 02.10.2008, 19:58 (UTC):
kim var orda bişey soracam
orda olan mesaj yazsın ok.

Yorumu gönderen: ysm, 02.10.2008, 17:43 (UTC):
merhabalar sınıfçıyım puanım 79,129 umudum var ama yitirmek üzereyim

Yorumu gönderen: DEMİR, 02.10.2008, 14:53 (UTC):
peki hesaplamada gecen yıl 83 alan bir aday sözlesmeli atandıktan sonra tekrar sınava girip 83 almıs olabilecegi hesaplanmıs mı? bu durumda olanlar 2561 sayısını aşagıya cekecekler buda hesaplama hatası ortaya cıkarır ki hesaplamada yeşil alandan 4000 degil 4500 çıkarılması gerekir(500 kişi bu durumda olanların sayısı)

Yorumu gönderen: ali_63, 02.10.2008, 13:35 (UTC):
slm puanım 81.609 heralde atanırım umarım herkes gümlündeki yere atanır...

Yorumu gönderen: emir , 02.10.2008, 13:13 (UTC):
İnşallah burcu hepimizin temennisi bu şekilde.

Yorumu gönderen: BURCU, 02.10.2008, 11:34 (UTC):
Emir merhabalar benim puanım79,129 ve umudumu yitrmek üzereydim.Ta ki bu tespitlerini duyana kadar. Şimdi 2007 sıra öğrenme formundan dediklerine baktım gerçekten de dediğin gibi rakamlar gerçekten de. İnşallah bu yıl da dediğin gibi olur ve atanırız. Çok teşekkürler.

Yorumu gönderen: emir , 02.10.2008, 10:29 (UTC):
Arkadaşlar geçem yıl ilk atamda en düşük puanla yani 82 küsürle atananın sıralamsı 4900 dü ve kasım atamasında en düşük puanla yani74,453 le atananın sıralaması ise 17,800 dü. Yani aradaki sayı yaklaşık 13000 di ve bunalrın sadece 7050 tanesi atandı. Bu da demek oluyorki 6000 kişililk bi oynama olmuş. Bu yıl da yine Kadrolu sranızdan atanaları çıkarın ve o sayıdan 2000 ya da 2500 kişilk oynama olacağını unutmayın. İnanın böyle olacak. Hesaplamalrıma göre 78,50 civarında kalacaktır.

Yorumu gönderen: sınıfffff, 02.10.2008, 10:15 (UTC):
merhaba arkadaşlar.ben sınıfçıyım puanım 71.763 şu an sözleşmeli için kaçıncı sıradayım yardımcı olurmusunuz?

Yorumu gönderen: ADMİN, 02.10.2008, 08:48 (UTC):
ARKADAŞLAR O KISA YOL DEDİĞİM YERDE AĞUSTOSTA SÖZLEŞMELİ ATANANLAR DA VAR TAM OLARAK ÇIKMASA DA BU SAYI EN YAKIN SONUÇ ÇIKTIĞINA EMİN OLABİLİRSİNİZ.

AYRICA SORUULARINIZI FORUM SAYFASINDAN YAZARSANIZ HEMEN CEVAP VEREBİLİRİZ.

Yorumu gönderen: balmumu, 02.10.2008, 08:47 (UTC):
nıor
kısa yoldan yapınca sıram 2470.uzun yoldan yapınca 3687.ben anlamadım arkadaslar.hangisi doğru??? allah herkesin yardımcısı olsun.ins herkes atanır.

Yorumu gönderen: www, 02.10.2008, 08:34 (UTC):
benım anlamadıgım ustte apılan fomule gore atanamıyoum suarm 5100 cıkıyo ama kısa yol yazmıs ona gore 3316 oluyo puanım 78.542 allah herkesın yardımcısı olsun ama atanırmıyım bılmıyorum yorumlar ıcın tesekkurler...

Yorumu gönderen: maho, 02.10.2008, 08:17 (UTC):
arkadaşlar polislik kazananlar zatan atanınca gitmiyor onları aradan çıkarmayın hem daha polislik tam açıklanmadan atamalar geliyor bide polis okulundaykaen bile atananlar istifa edip atamaya başvuruyor sadece göreve başlayan polisler başvuramaz o durumda olan polis de bu yıl yok öyle değilmi.

Yorumu gönderen: ertan, 01.10.2008, 22:15 (UTC):
teşekkürler admin allah herkesin gönlüne göre versin

Yorumu gönderen: DENİZ, 01.10.2008, 21:17 (UTC):
ARKADAŞLAR SINIF ÖĞRETMENİYİM PUANIM 77,330 YEŞİL PUANDAN 4000 ÇIKARINCA SIRAM 4336 ÇIKIYOR.ATANMA İHTİMALİM VAR MI?BENCE YOK..ÇÜNKÜ 21 İŞARETLEMEYECEĞİM..YİNEDE UMUT ETSEM Mİ?

Yorumu gönderen: gülşen, 01.10.2008, 19:58 (UTC):
her kafadan bir ses çıkıyor

Yorumu gönderen: taner-SAMSUN, 01.10.2008, 19:50 (UTC):
79 un altına iner ama 78 altını bilmiyorum.ALLAH HEPİMİZİN YARDIMCISI OLSUN ARKADAŞLAR.İNŞALLAH HERKEZ ATANIR.

Yorumu gönderen: fatoş, 01.10.2008, 19:32 (UTC):
arkadaşlar hesap çok kolay aslında.ağustosta kadrolu sıralamanız 1000 sözleşmeli 900 olsun.varsayalım ki ağustosta branşınızdan toplam 500 kişi atanmış olsun.atamalar sonunda önünüzde yaklaşık(kaymalar olacaktır)sözleşmeli 400.sıraya gelirsinz.özet olarak ağustos sözleşmeli sıranızdan toplam atanan sayısını çıkarın geriye kalan sayı şu anki sıranızı verir.mesela benim sözleşmeli sıram 1024 idi.bizden 850 kişi atadılar ağustosta.önümde 174 kişi klmış oldu.ekimde de 700 alacaklarmış.yani ilk 700de olmak yetiyor.siz de kendi sıranızı böyle hesaplayın arkadaşlar.formül falan yok yani

Yorumu gönderen: fatmabltp, 01.10.2008, 18:54 (UTC):
arkadaşlar bu kontenjanlar doğrumu adamlar dalgamı geçiyor
sınıfçıyım ve 75 puan aldım.hiç umudum kalmadı.allah umudu olanlara yardım etsin.herkese ii bayramlar.

Yorumu gönderen: özkan, 01.10.2008, 18:26 (UTC):
arkadaslar ben ılkosretım matematıkcıyım vede 81.537 puan aldım sıralamamı ogrenecektım bır turlu halledemedım... yardımcı oluırsanız sevınırım

Yorumu gönderen: güll, 01.10.2008, 17:28 (UTC):
arkadaşlar benim puanım 78.986 ve sıralamam 6962. neyden ne çıkarıyorum şimdi. yardımcı olabilir misiniz?

Yorumu gönderen: balmumu, 01.10.2008, 13:34 (UTC):
arkadaslar benim puanım79,602.hesaba göre sıram 3687cıktı.yani sona cok yakın.arkadaslar puan 78e düser diyorlar.bu puanla en sonlardayım nasıl düser.yorumunuzu bekliyorum.sizce atamam cıkarmı 21den bile olsa.tesekürler ii bayramlar

Yorumu gönderen: ADMİN, 01.10.2008, 11:54 (UTC):
FORUM SAYFAMIZA GİREREK SORULARINIZI SORABİLİRSİNİZ AYRICA FORUM SAYFAMIZA KAYIT OLMADAN YAZI YAZABİLİRSİNİZ KAYIT OLMAK İSTEYENLER İSE daha kayıt olmadın mı? yazısını tıklayarak çok basit bir şekilde kayıt olabilir.

Yorumu gönderen: emir, 01.10.2008, 06:59 (UTC):
Gülşen hanım ve diğer sınıfçı arkadaşlarım verilen bu ralkamların asılsız olduğunu düşünüyorum ve MEB in açıklamasını beklemenizi tavsiye ediyorum. Zannetmiyorum ki bu kadar mantıksız kontejanlar verilsin. Ha olur da dedikleri gibi çıkarsa sınıfçılar 78,50 ile kapatır diye düşünüyorum.

Yorumu gönderen: sevincimcim , 30.09.2008, 21:20 (UTC):